Poradna Nero Platinum 2019 - CZ - EMEA-12290000/1316

Autor: | Vloženo: 09.04.2019 000 18:03 | Témata: Poradna Nero Platinum 2019 - CZ - EMEA-12290000/1316

Nero Burning Rom

Když mám vytvořenou hudební kompilaci a chci si jednotlivé nahrávky doupravit ve Wave Editoru, tak to najednou v nové verzi Nera nejde uložit...vyskočí hláška, že je soubor už otevřený. Buď bych ho musel přejmenovat nebo zpracovávat přímo ve Wave Editoru a Nero Burning Rom mít v tu chvíli vypnutý. Dřív to přitom šlo přímo přes Nero Burning Rom a Wave Editor každou změnu v nahrávce kompilace uložil.

  • 10. dubna 2019 - Odpověď partnera sekce Sw.cz

    Dobrý den, doporučujeme exportovat skladby jako jednotlivé soubory, aby bylo je možné následně importovat a upravovat v dalších aplikacích Nero.
    V menu úprav přejděte na položku „Uložit skladby jako soubory“.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Tomáš

      10. dubna 2019 - Tomáš

      V menu úprav žádná taková položka není a pokud vím ani nikdy nebyla. Je tam pouze "Přidat soubory".

      Přiznám se, že nechápu informaci, že bych měl skladby exportovat jako jednotlivé soubory. Do kompilace je samozřejmě přidávám po jednom.
      Buď přes menu "Přidat soubory" nebo přetažením z průzkumníka.
      Až do verze Nera 2018 se každá skladba v kompilaci dala doupravit přes položku dole "úpravy" ve Wave editoru a soubor uložit. Teď se program najednou chová tak, jako kdybych danou skladbu měl otevřenou ještě v dalším programu. Ano, ale v Nero Burning Rom.


    • Sw.cz

      10. dubna 2019 - Komentář partnera sekce Sw.cz

      Dle výrobce tato možnost je přímo v nabídce Úpravy na hlavním panelu Wave, pokud ale chcete mít kompilaci jako jeden soubor tak není třeba tento krok provádět. Dle toho co píšete je soubor otevřen právě ve dvou aplikacích - Burning Rom i Wave Editor. Tato chyba se může objevit, pokud nemáte nainstalovanou nejaktuálnější verzi . Doporučujeme tedy stažení nejnovější verze Editoru i Burning Romu zde: http://www.nero.com/eng/downloads. Pokud problémy přetrvávají kontaktujte prosím přímo technickou podporu Nero.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.